Zprávy ze světa reklamních předmětů

V novém čínském roce jen se 3DRvirem!
V novém čínském roce jen se 3DRvirem!
29.01.2020
Podle čínského kalendáře 25. ledna odešel zemský Vepř a do uvolněného prostoru vletěla železná Krysa. Předcházel ji koronavirus, který naznačil možný charakter nového roku: nezůstane kámen na kameni. Vše ale může být i jinak…
Na trek s taškou?
Na trek s taškou?
23.01.2020
Jsme uprostřed zimy, a i když na nás šetří sněhem, cestovatelská sezóna je v plném proudu. Jaká zavazadla můžete poskytnout svým cílovým skupinám pro jejich venkovní aktivity (nejen) v zimě? A jak je to s taškou na trek? Schwarzwolf Outdoor to ví!
Schwarzwolf Outdoor jako první
Schwarzwolf Outdoor jako první
06.01.2020
Jako první? Prostě první aktualita roku 2020, která ale rozhodně stojí za to: nový katalog letos už jedenadvacetileté značky Schwarzwolf Outdoor vyráží do světa a s ním 84 vycizelovaných předmětů pro outdoor, turistiku, cyklistiku a kempink, včetně 9 novinek.
Já sním o 3DR bílé …
Já sním o 3DR bílé …
16.12.2019
O bílých Vánocích si hlavně ve městech zase asi jen necháme zdát, ovšem reklamní a dárkové předměty v bílé zimní barvě jsou realita!
No (ne)kupte to!
No (ne)kupte to!
20.11.2019
Famózní poměr kvality k ceně, to jsou oděvy ve slevách. Tím spíš, když značkové. Například: nejvyšší sleva 74 procent, kdy z fleecové bundy Stedman je položka za 99 korun. Žádná z ostatních nepřekročí 1000 korun a většina nabízí padesátiprocentní slevu, některé i vyšší. No (ne)kupte to!
UV na 3DR
UV na 3DR
12.11.2019
Ve slovní hříčce samozřejmě chybí slovo „tisk“. Tedy, čtvrtý díl seriálu o tiskových technikách pojednává o moderním UV tisku.
Díky za termosku, Mr. Dewar!
Díky za termosku, Mr. Dewar!
31.10.2019
Na začátku zimní sezóny je dobré pro ni své cílové skupiny náležitě dovybavit. Od práce v kanceláři či v terénu, přes běžný pohyb po městě až po dny strávené na sjezdovkách – je potřeba dodržovat pitný režim. Kvalitní termoska udrží teplý nápoj po mnoho hodin i v mrazech. Tak tedy, díky pane Deware!
Statistika nuda je … ale ne ve 3DR!
Statistika nuda je … ale ne ve 3DR!
23.10.2019
A hlavně nám dá cenné údaje o výhodnosti využití reklamních a dárkových předmětů. Tak tedy – kolik obdarovaných co vlastní, jak dlouho, počty reklamních účinků 12 kategorií produktů, náklady na jeden reklamní účinek (CPI) a ke každé z nich nějaká ta zajímavost.
3DR v barvě podzimu
3DR v barvě podzimu
16.10.2019
Podzim je v plném proudu a je nejvyšší čas se podívat na to, jaká barva reklamních a dárkových předmětů s ním ladí. Neutrální hnědá? To pak je z čeho vybírat!

Předchozí ... 11 ... Další

Kategorie