Zprávy ze světa reklamních předmětů

Piquenique? Prostě piknik!
Piquenique? Prostě piknik!
19.06.2018
Moderní piknik vznikl ve Francii a v nové aktualitě si i o tom povíme více. Spojíme-li, že v přírodě chutná dvojnásob a hlad je nejlepší kuchař, máme tu jeden z nejpříjemnějších stylů kultury stolování – piknik! Co vzít s sebou?
Hi-tech hity
Hi-tech hity
13.06.2018
Na konci roku 2016 jsme uvedli trendy reklamních a dárkových předmětů: pro párty a oslavy, k cestování, komunikaci a objevům, dále předměty potvrzující společenskou odpovědnost dárců a produkty pro zdraví a regeneraci. V polovině 2018 přidáme supertrend: špičkové technologie!
To pravé pro mileniály? Reklamní předměty!
To pravé pro mileniály? Reklamní předměty!
04.06.2018
Podívejme se na to, jak významnou cílovou skupinou je generace přelomu tisíciletí z hlediska reklamních a dárkových předmětů. Bez nadsázky platí, že tento druh reklamy je pro firmy a značky ve vztahu k mileniálům jedinečnou investicí do budoucna.
Z3DRAVÍ!
Z3DRAVÍ!
28.05.2018
Stručný titulek obsahuje dva podstatné pojmy: zdraví a 3DR. Co může nabídnout trh reklamních a dárkových předmětů pro zdraví v sezóně letních dovolených a prázdnin?
Čtvrtstoletí iMilogie …
Čtvrtstoletí iMilogie …
14.05.2018
Je to tak, v letošním roce společnost iMi Partner slaví 25 let! Od našich začátků doznala 3DR scéna zásadních změn a je nám ctí, že jsme toho byli - a věříme, že i nadále budeme - aktivní účastníci a spolutvůrci. Jubileum slavíme i novým katalogem!
Ekoprint a jiné
Ekoprint a jiné
30.04.2018
K rubrice reklamních a dárkových předmětů z papíru a psacích potřeb – iMi Print – můžeme přiřadit i jednu virtuální: Ekoprint. Posilujeme tak nejen sortiment vkusných a k přírodě šetrných produktů, ale i naši firemní společenskou odpovědnost.
Pocity a dojmy – a co na ně statistika?
Pocity a dojmy – a co na ně statistika?
16.04.2018
Co ovlivní potřebu a chuť navázat a prohlubovat spolupráci, uzavřít obchod? Dobrý pocit a dojem z nich. Do jaké míry jsou tyto zásadní psychoemocionální stavy ovlivnitelné dobře nebo špatně vybranými reklamními předměty a dárky, jsme dokladovali mnohokrát. K dispozici je i nová statistika.
Chalupy, zahrádky a dílny pod značkou 3DR
Chalupy, zahrádky a dílny pod značkou 3DR
09.04.2018
Kdy jsme se v Aktualitách věnovali zahrádkám a kutilským dílnám naposledy? Dávno před čtyřmi roky! Tedy obnovená premiéra: je tu jaro v plné síle a chalupy, chaty, zahrádky a dílny čekají. Na co? Na hospodáře, a pokud jsou mezi nimi vaše cílové skupiny, pak i na to správné vybavení. Právě od vás a samozřejmě ve znamení 3DR.
Polokošile – elegance pro každý den
Polokošile – elegance pro každý den
26.03.2018
Pohodlné, praktické, příjemné, vkusné, elegantní, sexy,… takové a mnohem více jsou polokošile. Lze je nosit každý den, v každém ročním období a k jakékoliv příležitosti, od běžného nošení přes sport až po letní eventy a další méně formální společenské akce. A ten výběr: téměř 70 polokošil ve více než 400 barevných variantách!
4. dimenze 3DR – čas
4. dimenze 3DR – čas
19.03.2018
V období kolem změny zimního času na letní a s diskuzí ohledně jeho zrušení, význam času jako fenoménu stoupá. Podívejme se na sortiment zařízení k jeho měření – reklamní a dárkové hodiny a hodinky.

Předchozí ... 16 ... Další

Kategorie