Zprávy ze světa reklamních předmětů

Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. I
Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. I
14.06.2017
V dubnu 2015 jsme v nabídce představili novou značku reklamního textilu – Payper. Výběr z prvních 30 položek jsme postupně rozšířili na aktuálních 70, mezi nimiž jsou se stálicemi 3DR módy (trička, polokošile, vesty, mikiny a bundy) nově i šestery kalhoty a kraťasy. Každá oděvní značka má svá specifika a pro Payper jsou tou největší předností technologie, vychytané do nejmenšího detailu.
Pro pitný režim na každém kroku
Pro pitný režim na každém kroku
06.06.2017
Sportovní lahev je dnes pojem a hit. V široké nabídce materiálů, stylů a technologických vlastností pro uchování kvality nápoje si k doplnění tekutin podle okamžité potřeby vybere každý, nejen sportovci. Pít je základní životní nutnost, ale měla by být i požitkem. Pro jubilejní, dvacátý díl seriálu o významných komoditách 3DR produktů jsme tedy vybrali dokonale – předmět, spojující příjemné s užitečným.
Vyšší level outdooru? Hi-trek!
Vyšší level outdooru? Hi-trek!
31.05.2017
Spojit slova hi-tech a trek v jediné je zcela na místě a nejde o prázdný pojem na efekt. Naplňujeme ho širokou škálou hi-tech výstroje a výzbroje pro bezpečnější a komfortnější prožití cest všech typů.
Nová KaTaLoGiMiZaCe je tu!
Nová KaTaLoGiMiZaCe je tu!
18.05.2017
Když se prokoušeme hrou s písmeny, dojdeme k jasnému výsledku: Je zde nový Katalog iMi 2017/2018!
Když oděvy fungují…
Když oděvy fungují…
12.05.2017
Reklamní textil z funkčních materiálů je stále populárnější. Proč se jim vlastně říká funkční? Reagují na vnější prostředí a oděvy z nich vyrobené nabízejí ve výsledku komfort při běžném použití i při vysoké fyzické námaze. Zvláště u oděvů prvních vrstev nošených přímo na těle – prádlo, tričko, polokošile – je to nanejvýš žádoucí.
Zdraví je trendy!
Zdraví je trendy!
18.04.2017
Pomíjet, co právě „jede“, se ve 3D reklamě nevyplácí. Pohybujeme se v prostoru nejen praktického využití produktů, ale také vzhledu, vkusu, stylu, módy, designu,… Už dlouhodobě je trendy zdravý životní styl a vhodnými reklamními a dárkovými předměty pro své cílové skupiny můžete podtrhnout tvrzení, že taková je i sama 3DR.
4D cestovní tašky
4D cestovní tašky
06.04.2017
Cestovní taška je jako 3D předmět pro každého důležitým průvodcem při pohybu po zemském povrchu, s ohledem na velikost Země prakticky ve 2D. Skutečného cestovatele však zajímá směr a cíl cesty, tedy vlastně 1D. Vybrat tu správnou cestovní tašku cílové skupině je nesmírně zodpovědné, protože s cestováním obvykle bývají spojeny silné emoce – a ty jsou onou čtvrtou dimenzí.
I v dešti do zpěvu
I v dešti do zpěvu
14.03.2017
Připomínka slavné scény z filmu Zpívání v dešti není od věci. Gene Kellymu bylo do tance i zpěvu bez deštníku, ale vašim cílovým skupinám bude přecejen lépe pod jeho ochranou. Zvláště pak s motivem vaší společnosti.
Jaro vycházkám zaslíbené
Jaro vycházkám zaslíbené
02.03.2017
Touto dobou se pravidelně zabýváme blížícím se jarem a výběrem k němu vhodných reklamních a dárkových předmětů. Letos tomu nebude jinak, ale přesto nabídneme změnu. Jakou?
IPPAG Global Promotions? Promiňte, Prominate!
IPPAG Global Promotions? Promiňte, Prominate!
22.02.2017
Na nedávném mezinárodním veletrhu reklamního průmyslu PSI Düsseldorf, konaného ve dnech 10. až 12. ledna 2017, byla slavnostně představena nová společnost – Prominate. Nová? V roce 2011 členové asociace IPPAG založili firmu pro péči o nadnárodní klienty – IPPAG Global Promotions - nyní přejmenovanou na Prominate. Proč?

Předchozí ... 19 ... Další

Kategorie