Zprávy ze světa reklamních předmětů

Vina vína
Vina vína
24.10.2016
Reklamní gastronomii se v aktualitách věnujeme významně, jak si i zaslouží. Její perlou – vínem - jsme se dříve zabývali hlavně v souvislosti s našimi sommeliéry a cizelovanou nabídkou kvalitních vín. Tak proč tedy Vina vína? Dozvíte se na závěr.
Vánoční speciál
Vánoční speciál
18.10.2016
O Vánocích a vůbec v čase závěru roku je vše výjimečné a speciální. Proto jsme z nabídky tisíců reklamních a dárkových předmětů vybrali ty nejvhodnější k obdarování právě v tomto období a sestavili z nich – Vánoční speciál.
Kalendáře a diáře – rok jisté reklamy
Kalendáře a diáře – rok jisté reklamy
03.10.2016
Jsou reklamní a dárkové předměty sezónní a celoroční. Kalendáře a diáře patří k oběma. Pravidelně se jim věnujeme právě touto dobou, protože jde o jeden z nejčastějších dárků k svátkům závěru roku pro téměř všechny cílové skupiny. Mimo jiné proto, že po předání nastupuje jejich celoroční používání, a tedy i efektivní reklamní působení.
Vanilla Season aneb 5DR
Vanilla Season aneb 5DR
23.09.2016
Hra s motivem 3DR znamená: 5 Dobrých Roků s Vanilla Season. Tolik let je značka na světě a dává lidem radost z vaření, stolování a relaxace. Ke třem dimenzím tedy můžeme přidat další dvě do pětky: zážitková gastronomie a pozitivní emoce. To vše opět najdete v novém katalogu značky.
Komunikační účel světí 3DR prostředky
Komunikační účel světí 3DR prostředky
02.09.2016
Upravený machiavelistický výrok samozřejmě míníme v oboru reklamních a dárkových předmětů seriózně, jak co do účelu, tak i prostředků. Podívejme se, k jakému vývoji podle PPAI došlo v posledních letech ve využití 3DR produktů u pěti nejčastějších komunikačních programů. A nejen to.
Bunda – to nejlepší navrch!
Bunda – to nejlepší navrch!
24.08.2016
V seriálu o stěžejních druzích reklamních a dárkových předmětů jsme v patnáctém díle. Pro ten jsme si před zvolna se blížící chladnou sezónou roku vybrali bundy, které jsou po tričkách, polokošilích, vestách a mikinách jubilejním, pátým dílem o oblečení. Víte, odkud vlastně máme název tohoto oblíbeného svrchního oděvu?
Škola volá: Propiska, roller či pero?
Škola volá: Propiska, roller či pero?
10.08.2016
Žáčci, žáci, studenti… i přes všechny moderní přístroje ICT je nejen ve školství, ale v životě samém nepostradatelným vhodný psací nástroj a jeho správné používání. S nástupem dětí, teenagerů a mladých dospělých do škol všeho druhu věnujeme jeho výběru potřebnou pozornost.
Vývoj trhu 3DR v USA
Vývoj trhu 3DR v USA
02.08.2016
Hlavním ukazatelem vývoje trhu reklamních a dárkových předmětů v USA je, že prodeje opět vzrostly. Sdělují to data asociace PPAI, která je zveřejnila ve své studii Industry Sales Summary pro rok 2015. Co dalšího zajímavého přinášejí?
Plastové tašky na ústupu!
Plastové tašky na ústupu!
11.07.2016
V rubrice Aktuality se v souvislosti s reklamními a dárkovými předměty často dotýkáme i ekonomicko-politických témat. Už před pěti roky jsme například prognózovali právní omezení plastových tašek a sáčků. Zákonodárný proces je ve vývoji, podívejme se proto na aktuální stav a na to, jak tedy řešit reklamní tašky.
My máme trička, ó my se máme!
My máme trička, ó my se máme!
22.06.2016
Na první četbu v první třídě si vzpomene asi každý. Zamíchat do legendárních vět trička jistě není žádný prohřešek, protože i ona jsou číslo jedna. Jako jedna z prvních voleb reklamních a dárkových předmětů zcela jistě, zvláště pak na začátku letní sezóny.

Předchozí ... 21 ... Další

Kategorie