Zprávy ze světa reklamních předmětů

Polokošile – první dáma 3DR módy
Polokošile – první dáma 3DR módy
24.06.2015
Název módní veličiny neznamená nic polovičního. První část slova označuje královskou hru na koních - pólo. Po ní polokošile (nebo vlastně pólotrička?) zasáhly tenis, kriket či golf, stejně jako módu pro běžnější nošení, ovšem vždy ve znamení elegance. Proto jsou ve 3DR vždy nejen předmětem, ale noblesním reklamním dárkem.
Batoh - čím plnější, tím víc 3DR
Batoh - čím plnější, tím víc 3DR
09.06.2015
Tašky, kufry, batohy, obecně zavazadla jsou jedním z hlavních sortimentních druhů reklamních a dárkových předmětů. Odběratelům nabízejí vynikající vlastnosti 3D reklamního nástroje – jsou účelné, často jde o atraktivní produkty a hlavně jsou vidět. Zaměřme se podrobněji na fenomén mezi zavazadly – batohy.
Tří 3. míst v H3DR si ceníme
Tří 3. míst v H3DR si ceníme
02.06.2015
Předloni Absolutním vítězem, vloni sedmkrát „na bedně“ včetně dvou prvních míst… Z tohoto úhlu pohledu se letošní tři bronzy v 15. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy mohou zdát jako neúspěch. Proč to tak rozhodně nevnímáme?
Z hokejových dresů do letní módy
Z hokejových dresů do letní módy
26.05.2015
Mistrovství světa v hokeji je za námi a zima tak skončila i symbolicky. Fanoušci svlékli a uložili hokejové dresy, uschovali fandiče všeho druhu a dívají se k létu. Je čas vybírat vhodnou módu ze široké nabídky reklamního textilu.
Logo k nepřehlédnutí
Logo k nepřehlédnutí
18.05.2015
Vloni akciová společnost iMi Partner dosáhla 21 let existence. V listopadu téhož roku se ze strategických důvodů rozhodla upravit korporátní identitu. Základem je nové logo.
iMi Katalog reklamních předmětů 2015/16
iMi Katalog reklamních předmětů 2015/16
14.05.2015
Zdánlivě strohý titulek má dva důvody: sděluje podstatnou informaci a naznačuje směr, kterým se ubírá společnost iMi Partner – věcnost, přehlednost, účelnost. Tomu odpovídá i nová grafika aktuálního katalogu, ovšem strohost se samozřejmě ani zdánlivě netýká přístupu k zákazníkům.
PAYPER - být chic celý den
PAYPER - být chic celý den
29.04.2015
Na trhu 3D reklamy v České republice představujeme sortiment italské renomované oděvní značky Payper. Exkluzivní a přitom cenově příznivé oblečení pro plnohodnotný a spokojený život, pro práci, volný čas, sport a cestování – právě to nabízí Payper.
Sluneční brýle – módní, účelná a zdravá 3DR
Sluneční brýle – módní, účelná a zdravá 3DR
20.04.2015
Od brýlí za několik desítek korun ke značkovým variantám, od retro i hipster stylů po cool, od obyčejných plastových čoček k polarizačním i vyměnitelným sklům, zkrátka sluneční brýle! Ideální dárek pro všechny cílové skupiny, a právě teď.
Aktivní jaro a léto se Stedmanem
Aktivní jaro a léto se Stedmanem
09.04.2015
Trička klasická, s véčkem, s krátkým i dlouhým rukávem, polokošile, mikiny… pánské, dámské i dětské oděvy, vyrobené od organické bavlny přes speciální funkční polyester až po textil ze směsové příze, oblečení pro volný čas - pro běžné nošení ve městě i náročné outdoorové aktivity, pro sportovní eleganci na greenu - i jako pracovní oděvy… zkrátka Stedman a jeho 38 novinek v 95 značkových položkách!
Hrnky se šťastnou 3DR sedmou
Hrnky se šťastnou 3DR sedmou
31.03.2015
Hrnek je jedním z nejvyužívanějších reklamních a dárkových předmětů. Je to účelný předmět spojený s pitným režimem, má vysokou vnímanou hodnotu s vynikajícím poměrem k ceně, umožňuje snadnou potiskovou aplikaci motivů a to vše (a mnohem víc) dělá z hrnku reklamní předmět par excellence.

Předchozí ... 24 ... Další

Kategorie