Zprávy ze světa reklamních předmětů

Představte si, co jsem měl dnes k obědu: Reklamu!
Představte si, co jsem měl dnes k obědu: Reklamu!
14.11.2014
Reklamu jsme už oblékali, psali s ní a do třetice se zaměříme na reklamní předměty a dárky, na kterých si jejich příjemci pochutnají. A protože Vánoce a Silvestr jsou spojené s gastronomií, nabídneme k těmto svátkům i řešení vhodných dárků.
Cesta kolem světa reklamních a dárkových předmětů
Cesta kolem světa reklamních a dárkových předmětů
10.11.2014
Nejčastěji příjemci reklamních a dárkových předmětů dostávají psací potřeby, trička a tašky. Říká to výzkum instituce Advertising Specialty Institute z léta 2014. Jak dopadly další důležité kategorie předmětů od Severní Ameriky až po Austrálii? Co se kde předává nejvíce?
Textilní doplňky nejsou stranou
Textilní doplňky nejsou stranou
03.11.2014
Naopak se často jedná o oděvní produkty, které jsou korunou oblečení podobně jako koření v gastronomii. Kravaty a spony, kapesníčky do sak, manžetové knoflíčky, opasky, šátky, šály, rukavice, ale i reklamně spíše neviditelné ponožky doplníme i reklamním textilem do kuchyně. Koneckonců, ze společnosti či z terénu do pohodlí domova a k dobrému domácímu jídlu, to zkrátka jde dohromady.
Vaše logo ochrání životy
Vaše logo ochrání životy
23.10.2014
Reklamní a dárkové předměty, které chrání životy? V připomínkovém řízení je návrh novely zákona o silničním provozu. Jednou z hlavních změn, která bude určitě přijata a v platnost vstoupí zřejmě od druhé poloviny roku 2015, je povinné nošení reflexních prvků chodci za snížené viditelnosti v lokalitách bez veřejného osvětlení a chodníků. Od reflexních vest přes reflexní pásky a další doplňky až k reflexním logům, to vše podle platných norem je k dispozici.
Čím napíšeš dopis? Reklamou!
Čím napíšeš dopis? Reklamou!
16.10.2014
Od nákupního seznamu chybějících potravin v domácnosti, přes poznámky z jednání až po milostný dopis – to vše se dá napsat reklamou. Přesněji reklamními psacími potřebami. Co k nim říká aktuální výzkum institutu ASI z léta 2014? Že tento sortiment reklamních a dárkových předmětů je nejvyužívanější.
Reklamně efektivní skiareály
Reklamně efektivní skiareály
06.10.2014
V desítkách zimních resortů, na sjezdovkách a běžkařských trasách spatří logo vaší společnosti na oděvech obchodních partnerů, zaměstnanců či koncových zákazníků tisíce lidí. Vnímat reklamu při oblíbených aktivitách o víkendech a dovolených znamená si ji pod vlivem pozitivních emocí i zapamatovat a také snadno vybavit.
Jak roste efektivnost reklamních předmětů
Jak roste efektivnost reklamních předmětů
22.09.2014
V rukou konkrétního člověka se reklamní nebo dárkový předmět může stát nejefektivnějším nástrojem komunikace.
Reklamní kalendáře a diáře po roce opět na scéně
Reklamní kalendáře a diáře po roce opět na scéně
15.09.2014
Začalo jedno z nejdůležitějších období v roce, kdy firmy a instituce zvažují, čím obdarují své cílové skupiny u příležitosti Vánoc a začátku nového roku. Čas jedné z nejvyužívanějších kategorií reklamních a dárkových předmětů je tu!
Styl života ve znamení Vanilla Season
Styl života ve znamení Vanilla Season
02.09.2014
Značka luxusních předmětů pro vaření, stolování a relaxaci Vanilla Season slaví 3. výročí existence. V této souvislosti vám představujeme nový katalog (i pro výběr vhodných vánočních dárků). Mimo jiné také zmíníme, proč jsme značce dali jméno Vanilla Season.
Vánoce, Vánoce přicházejí
Vánoce, Vánoce přicházejí
22.08.2014
Vybírat dárky B2B a B2C zákazníkům, obchodním partnerům i zaměstnancům k vánočním svátkům je požitek. Tak tedy – náš nový Vánoční katalog je zde!

Předchozí ... 26 ... Další

Kategorie