Zprávy ze světa reklamních předmětů

Seznamte se – Stedman!
Seznamte se – Stedman!
15.08.2014
Oděvy značky Stedman pro ženy, muže, juniory a děti zákazníci v našem sortimentu jistě znají. Tak proč jsme o značce ještě nepsali? Napravujeme. Tedy se seznamte – Stedman!
PPAI hlásí nárůsty prodejů 3DR předmětů
PPAI hlásí nárůsty prodejů 3DR předmětů
04.08.2014
Severoamerická asociace Promotional Product Association International sděluje: Za první čtvrtletí roku 2014 zažili dodavatelé reklamních a dárkových předmětů proti stejnému období před rokem nárůst prodejů o 5,3 a distributoři dokonce o 9,1 procent!
Podzim, podzim přichází
Podzim, podzim přichází
24.07.2014
V sezóně reklamních předmětů určitě. Opět jsme si vypůjčili titulek, tentokrát songu Jiřího Grossmanna o tom, že jeho dívce se na podzim „už návrat nehodí“. Je to však čas po návratu z dovolených a to je doba vhodná k obnovení či posílení obchodních vztahů. Reklamní a dárkové předměty se tedy rozhodně „hodí“…
Škola základ 3DR
Škola základ 3DR
18.07.2014
Štěstí nemusí být „muška jenom zlatá“, ale správně zvolené reklamní a dárkové předměty pro žáky a studenty. Vybírané právě teď.
Ve Hvězdě 3D reklamy už jsme stálice
Ve Hvězdě 3D reklamy už jsme stálice
08.07.2014
O našich umístěních ve 14. ročníku soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy jsme už psali. Jak s výsledky pracujeme a jak vnímáme samotnou soutěž, se dozvíte z rozhovoru s obchodním ředitelem Markem Ivicou.
Na léto pořádnou kšiltovku
Na léto pořádnou kšiltovku
03.07.2014
Podobnost s názvem více než dva roky staré statistiky o čepicích není náhodná. Vždyť správně zvolená kšiltovka je v létě korunou mezi reklamními a dárkovými předměty.
Příjemné ceny za designové reklamní předměty a dárky
Příjemné ceny za designové reklamní předměty a dárky
16.06.2014
Správný design předmětů denní potřeby není pouze o kráse, ale jejím spojení s funkčností, účelností a ergonomickým zpracováním. Dokonce jsme si dovolili zavést termín ergonomická 3DR, tedy taková, která nabízí optimální používání reklamních a dárkových předmětů.
Co ve 3DR statisticky vyhrává?
Co ve 3DR statisticky vyhrává?
03.06.2014
Nápad, vkus, kvalita, účelnost … V našich statistikách už roky zveřejňujeme data z výzkumů renomovaných institucí prokazující, že uvedené a další vlastnosti z reklamních a dárkových předmětů dělají vynikající komunikační nástroj. Z tohoto hlediska se podíváme i na konkrétní předměty.
Opět na prvních místech a šťastná sedma k tomu
Opět na prvních místech a šťastná sedma k tomu
19.05.2014
Vrátit se z hvězdné pozice absolutního vítěze soutěže Hvězda 3D reklamy zpátky „na zem“ prvního místa v kategorii se samozřejmě nechce. Ovšem když jde hned o dvě kategorie a ještě k nim jsou nadělena dvě druhá a tři třetí místa, pak z nedávno zakončeného 14. ročníku soutěže iMi Partner vyšel skvěle. A jak je to s tou šťastnou sedmou? To zmíníme v závěru.
Igelitkám zvoní hrana No. 2
Igelitkám zvoní hrana No. 2
15.05.2014
Před třemi roky jsme prognózovali, že „v EU zřejmě klasickým plastovým taškám brzy odzvoní hrana“ a nabídli k nim alternativy z netkaného textilu a papíru. Aktuální vývoj nám dává za pravdu, a tak se na téma podívejme znovu ve stejnojmenném článku, ovšem s pořadovým číslem 2.

Předchozí ... 27 ... Další

Kategorie