Zprávy ze světa reklamních předmětů

Je máj, nového iMi katalogu čas
Je máj, nového iMi katalogu čas
06.05.2014
Karel Hynek Mácha by nám jistě odpustil, že jsme si dovolili upravit a použít úvod jeho slavné básně Máj. Narozdíl od vrcholného díla českého literárního romantismu je nový iMi katalog reklamních předmětů a dárků dílem realistickým, ovšem podobně velmi obsažným a plným překvapení… a také stvořeným s láskou ke čtenářům.
Co si dnes vezmeš na sebe? Reklamu!
Co si dnes vezmeš na sebe? Reklamu!
17.04.2014
Reklamní textil je zřejmě nejlidštější mediální nástroj. Něco na sobě zkrátka na veřejnosti musí mít každý.
3DR v létě chutná
3DR v létě chutná
14.04.2014
Sortimentu reklamní gastronomie se věnujeme méně než například reklamnímu textilu. Jarní a zvolna se blížící letní sezóna jsou jako stvořené k tomu, abychom to napravili. Tím spíš, že v přírodě chutná dvojnásob.
Nejen pro značkové léto
Nejen pro značkové léto
31.03.2014
Jako národ milovníků zimních sportů a radovánek se vyrovnáváme s jednou z nejteplejších a nejsušších zim v historii meteorologických měření. Je lepší obrátit pozornost k jaru a zvolna se blížícímu létu, které narozdíl od zimy může být značkové. A když ne počasím, tak výběrem reklamních a dárkových předmětů určitě.
Zahrady a dílny reklamní a dárkové předměty milují
Zahrady a dílny reklamní a dárkové předměty milují
17.03.2014
Kouzlo češtiny umožnilo v titulku naznačit vzájemný vztah záměnou 1. a 4. pádu. Ano, trh reklamních a dárkových předmětů se má u nás s aktivitami na zahradách a v dílnách velice rád. Tolik nadsázka, protože těmi hlavními aktéry vztahů jsou v této záležitosti opět dárci a jejich cílové skupiny.
UFO? Ne, frisbee!
UFO? Ne, frisbee!
05.03.2014
Jaro je tu, a když zasvítí slunce, je všude dobře, tak co doma (jak se zpívá v jedné písni). Trh reklamních a dárkových předmětů je v oboru sortimentu pro volný čas a všemožné venkovní aktivity připraven ve stovkách a možná tisících položek. Čím tedy cílové skupiny oslovit? Co třeba geniálně jednoduchá a levná hračka, která rozhýbe a pobaví? Tak tedy létající disk frisbee.
Účinnost reklamních předmětů stále vynikající
Účinnost reklamních předmětů stále vynikající
13.02.2014
Ve statistikách se věnujeme výhodnosti reklamních a dárkových předmětů ze všech možných hledisek. Po čase opět přišla chvíle se podívat na finance, nejlépe prostřednictvím nákladů na jeden reklamní účinek.
Ukaž mi své tričko, já ti řeknu, kdo jsi (No. 2)
Ukaž mi své tričko, já ti řeknu, kdo jsi (No. 2)
06.02.2014
Druhý článek se zajímavostmi ze světa triček jsme pojednali jako statistiku, protože ASI k tomu účelu ve své studii z léta 2013 nabízí dost informací. Údaje dělají z trička mezi reklamními a dárkovými předměty opravdovou superstar.
Pojedeme rychle, je tu rok Koně!
Pojedeme rychle, je tu rok Koně!
03.02.2014
Právě 31. ledna podle čínského kalendáře začal novoluním nový rok, tentokráte ve znamení dřevěného Koně. Dřevěného? I tak je potřeba se připravit na pořádnou jízdu.
Ukaž své tričko, já ti řeknu, kdo jsi
Ukaž své tričko, já ti řeknu, kdo jsi
22.01.2014
Tričko je jednoznačně nejoblíbenější součást oblečení. Navíc je nejlepším nosičem informací v sortimentu reklamního textilu. To už máme dvě nej, kvůli kterým stojí za to se na tento fenomén mezi reklamními a dárkovými předměty podívat blíže.

Předchozí ... 28 ... Další

Kategorie