Zprávy ze světa reklamních předmětů

Láska nejen na Valentýna
Láska nejen na Valentýna
14.01.2014
Ve slavném filmu Láska nebeská je o ní řečeno, že je všude kolem nás. Ne vždy si to v mediální záplavě událostí s opačným znaménkem uvědomujeme, ale je to tak. Ta pravá totiž není okázalá, nicméně na Sv. Valentýna je na místě ji ukázat. I vhodnými dárky.
Občanský průkaz pro Schwarzwolf?
Občanský průkaz pro Schwarzwolf?
02.01.2014
V roce 2014 značka Schwarzwolf oslaví patnáctiny a je tedy čas jí chystat průkaz totožnosti. My je ale Černému vlku vystavujeme každoročně v podobě katalogu jeho předmětů, určených vyznavačům outdooru, sportů a pobytu ve volné přírodě. Dovolte, aby vám Schwarzwolf virtuální i tištěnou podobu svých „dokladů“ pro nový rok předložil k vaší přísné kontrole. Vlastně k příjemnému výběru!
Dárky pro zimní radost
Dárky pro zimní radost
09.12.2013
I v největší zimě zahřeje hlavně radost. A co může být v zimě lepšího, než radost z pohybu při zimních sportech ve společnosti rodiny a přátel? Proto mluvíme o zimních radovánkách a proto jsou dárky i reklamní předměty pro ně tak vítané. Navíc, když mají styl.
Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí
Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí
02.12.2013
K svátkům v závěru roku jsme již prezentovali například reklamní textil, kalendáře a diáře či značkové psací potřeby, ale nesmíme zapomenout na nápojové nádobí – hrnky a sklenice. Statistiky k této kategorii reklamních a dárkových předmětů totiž poskytují zajímavé údaje.
„Rychlodárky“ se slevou
„Rychlodárky“ se slevou
20.11.2013
Shánění vánočních dárků na poslední chvíli zná asi každý. Ve stresu jsme také mnozí ochotni si za ně připlatit. Co ale získat výborné dárkové předměty naopak se slevou?
Reklamní a dárkové předměty mají značkovou tradici
Reklamní a dárkové předměty mají značkovou tradici
14.11.2013
O tom, že nejstarším nástrojem propagace je předmět, jistě nikdo nepochybuje. Obor reklamních a dárkových předmětů od předání ovoce či vržení kamene na potvrzení vztahů našich dávných prapředků ušel k desítkám tisíc položek v současnosti fascinující cestu.
Využití reklamních a dárkových předmětů vítězí
Využití reklamních a dárkových předmětů vítězí
31.10.2013
A máme zde novou studii organizace Advertising Specialty Institute z léta 2013. Zaměříme pozornost na něco, co v minulé bylo zmíněno jen v několika řádcích, zatímco nyní podrobně: Proč si lidé ponechávají reklamní a dárkové předměty?
Z kuchyně zajímavého dodavatele reklamních a dárkových předmětů
Z kuchyně zajímavého dodavatele reklamních a dárkových předmětů
21.10.2013
Mít inspirativní obchodní partnery je vždy přínosné. Takovým je i zahraniční studio XD DESIGN, které vedle vývoje a výroby účelných a krásných reklamních a dárkových předmětů s vlastním designem a akcentem na CSR získává moderním způsobem i finanční prostředky právě na vývoj svého sortimentu.
Reklamní dárky se orientují na zákazníky
Reklamní dárky se orientují na zákazníky
02.10.2013
Dobře prodávat a dlouhodobě prosperovat dokážou jen ty firmy, které kromě prodeje myslí především na zákazníka. Reklamní a dárkové předměty jsou jedním z nejlepších nástrojů sloužících této orientaci.
Oděvy pro venkovní nošení mají příjemci nejraději
Oděvy pro venkovní nošení mají příjemci nejraději
12.09.2013
Rok starý výzkum Advertising Specialty Institute uvádí jednoznačný výsledek – venkovní oblečení je superstar mezi reklamními a dárkovými předměty! Darujte mikinu, bundu nebo oděv pro outdoorové aktivity s logem a příjemce si vaši firmu zapamatuje nejspíš stoprocentně. A to není vše!

Předchozí ... 29 ... Další

Kategorie