Zprávy ze světa reklamních předmětů

Katalog pro kompletní Vánoce
Katalog pro kompletní Vánoce
02.09.2013
Po roce Vánoce přicházejí… zpívá se v populární písni ze šedesátých let minulého století. Každoročně touto dobou zdůrazňujeme, že pro trh reklamních a dárkových předmětů už Vánoce vlastně začínají a je tedy čas vybírat z nového vánočního katalogu.
Nový katalog Vanilla Season  – dárkové předměty pro zážitkovou gastronomii a relaxaci
Nový katalog Vanilla Season – dárkové předměty pro zážitkovou gastronomii a relaxaci
02.09.2013
Vydáním dalšího katalogu luxusních předmětů pro vaření, stolování a relaxaci Vanilla Season slavíme dvouleté výročí vytvoření této značky. V její nabídce je už celkem 46 krásných dárků… třeba právě k Vánocům!
Putování starého kozla v moderním světě
Putování starého kozla v moderním světě
22.08.2013
Vítězit v odborných soutěžích je úspěch, ale to správné ocenění přichází až od klienta a spotřebitelů.
Značkové psací potřeby se Vánocům líbí
Značkové psací potřeby se Vánocům líbí
12.08.2013
Líbí se samozřejmě především obdarovaným. Vánoce jsou v rámci roku nejvýznamnější svátky a darovat lidem, na kterých nám záleží, psací potřeby značek Parker, Waterman, Lamy, Charles Dickens, Mark Twain i dalších, je vždy dobrý nápad. Často ten nejlepší.
Reklamní kalendáře a diáře, na scénu!
Reklamní kalendáře a diáře, na scénu!
02.08.2013
Pestré show s názvem Svět reklamních a dárkových předmětů zahajuje jednu z významných a populárních akcí – festival kalendářů a diářů pro rok 2014! A jaké má koláče sledovanosti?
Reklamní předměty a dárky v retro stylu? Wow!
Reklamní předměty a dárky v retro stylu? Wow!
28.07.2013
Mezinárodní citoslovce „wow!“ vyjadřuje úžas nad něčím ohromujícím. I když by spoustě reklamních a dárkových předmětů z nabídky iMi Partner slušelo také, šetřili jsme si ho na něco opravdu speciálního – sortiment ve stylu retro!
Škola v létě? Ne, ale školní reklamní předměty ano!
Škola v létě? Ne, ale školní reklamní předměty ano!
16.07.2013
Pokud nás archiv článků v rubrice Zprávy ze světa reklamních předmětů neplete, o reklamních dárcích z oblasti pomůcek pro školáky a studenty jsme v minulosti psali dvakrát. Tedy nyní do třetice téměř všeho dobrého.
Reklamní efekt – to je, oč tu běží (No. 3)
Reklamní efekt – to je, oč tu běží (No. 3)
03.07.2013
V předchozí statistice jsme sice uvedli, kolik reklamních a dárkových předmětů vlastní muži a ženy v USA, Kanadě, VB a Francii, ale nedozvěděli jsme se, o které druhy jde. Jednotlivým kategoriím 3DR předmětů se v uvedených zemích budeme věnovat v rámci reklamních účinků, jak je uvádí studie ASI z roku 2012.
Reklamní dárky pro (nejen) letní procházky
Reklamní dárky pro (nejen) letní procházky
27.06.2013
Jak si dále ukážeme, zmíněné „procházky“ se s teleskopickými holemi a krokoměry mohou změnit v mimořádně vydatné sportovní aktivity. Chůze je ta nejpřirozenější a nejlevnější forma pohybu, kterou uvedené předměty nijak zvlášť neprodraží. A pokud je milovníci procházek, nordic walkingu či klasických treků získají jako reklamní dárky, zbývá už jen s úsměvem vyrazit. Vždyť léto je v plném proudu!
Ekopředměty potěší obdarované i planetu
Ekopředměty potěší obdarované i planetu
18.06.2013
Společenská odpovědnost firem je stále aktuálnější a jsou to právě reklamní a dárkové předměty s předponou eko, které téma cílovým skupinám komunikují v nesmírně silné míře.

Předchozí ... 30 ... Další

Kategorie