Zprávy ze světa reklamních předmětů

Kolik jich mají II.
Kolik jich mají II.
10.06.2013
Počet reklamních či dárkových předmětů vlastněných cílovými skupinami je jeden ze základních ukazatelů, kterými se v oborových statistikách zabýváme. Nejčerstvější data Advertising Specialty Institute (ASI) z loňského roku nám v tomto směru nabídnou porovnání USA, VB, Kanady a Francie.
Outsourcujte e-shop vašich reklamních předmětů
Outsourcujte e-shop vašich reklamních předmětů
03.06.2013
iMi Partner v rámci svých agenturních služeb nabízí zákazníkům možnost vedení e-shopů jejich reklamních předmětů. A protože jde o specifickou aplikaci v oblasti IT, zeptali jsme se na podrobnosti přímo e-bussines developera firmy, Mgr. Karla Figlára.
iMi Partner podpořil ŠVAGRa
iMi Partner podpořil ŠVAGRa
27.05.2013
Titulek zní téměř jako konspirační šifrované heslo, ale ve skutečnosti se za ním skrývá další z aktivit iMi Partner v duchu zásad firemní společenské zodpovědnosti (CSR). V této konkrétní akci byli hybatelem studenti z Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a my se k ní rádi připojili. Pomáhat je vlastně snadné, když se spojí energie a možnosti.
Hvězdu 3D reklamy jsme zvládli absolutně
Hvězdu 3D reklamy jsme zvládli absolutně
17.05.2013
… a to doslova, protože po úspěších v předchozích ročnících oborové soutěže Hvězda 3D reklamy jsme získali pozici Absolutního vítěze. Tedy vedle dalších ocenění. A které z deseti reklamních a dárkových předmětů, jež jsme do 13. ročníku soutěže přihlásili, bodovaly?
Reklamní a dárkové předměty stimulují dobré vztahy
Reklamní a dárkové předměty stimulují dobré vztahy
14.05.2013
Mezilidské vztahy, ať již osobní či obchodní, jsou pro náš život velice důležité. Správná volba dárků a reklamních předmětů je zcela jistě jednou z cest k jejich posilování.
Kouzlo nového iMi katalogu
Kouzlo nového iMi katalogu
29.04.2013
Ačkoliv při řešení vašich zakázek reklamních a dárkových předmětů nespoléháme na žádné magické čáry a zaklínadla, pro nový iMi katalog jsme zvolili (opět) neotřelé grafické provedení, kdy jednotlivé kapitoly uvádějí bytosti právě ze světa kouzel a pohádek. Ale přecejen – půl tisíce novinek, nezní to kouzelně?
Muž z Hongkongu
Muž z Hongkongu
23.04.2013
Titul slavného filmu s Jean Paul Belmondem se nabídne sám, když máte za úkol vyzpovídat Miloše Pintravu, který v metropoli Dálného východu žije a pracuje bezmála 20 let. Zná tamní byznys, život i společensko-politickou situaci… z následujícího rozhovoru se však naštěstí nevytratí člověk. Muž z Hongkongu.
Reklamní textil je superstar!
Reklamní textil je superstar!
02.04.2013
V závěru předchozí statistiky jsme vás pozvali k dobrodružné cestě po webových stránkách institutu ASI. Už jste si početli v zajímavých průzkumech? Dnes pro vás vybíráme čerstvá data získaná ve velkých městech USA, Kanady, GB a Francie v létě loňského roku! Téma: Končí reklamní a dárkové předměty v pověstném koši? A jak je na tom reklamní textil?
Schwarzwolf – značka pro celý rok
Schwarzwolf – značka pro celý rok
20.03.2013
Je jisté, že v sortimentu značky Schwarzwolf lze dárkové předměty vybírat prakticky pro celoroční „provoz“. Jsme na začátku velké sezóny dovolených a prázdnin a ani nezáleží, zda je vaše významné cílové skupiny budou trávit městskou turistikou, procházkami českou přírodou nebo v náročných outdoorových podmínkách kdesi ve světě. Mít po boku Černého vlka se jim vyplatí vždy.
USA - tři roky nárůstu prodejů reklamních předmětů
USA - tři roky nárůstu prodejů reklamních předmětů
12.03.2013
Data z výzkumů Advertising Specialty Institute dlouhodobě využíváme k argumentaci ve prospěch účinnosti reklamních a dárkových předmětů. Aktuální zpráva ASI říká, že v USA již po tři roky setrvale roste jejich prodej. Kolik USD do nich investovali odběratelé v roce 2012?

Předchozí ... 31 ... Další

Kategorie