Zprávy ze světa reklamních předmětů

Kladivo na čínskou keramiku
Kladivo na čínskou keramiku
30.11.2012
Dne 16. listopadu tohoto roku vstoupilo v platnost Nařízení Evropské komise č. 1072/2012 o uložení prozatímního antidumpingového cla na dovoz keramického stolního a kuchyňského nádobí a náčiní do zemí EU pocházejícího z ČLR. Proč? Jak se tento krok odrazí na významné kategorii reklamních a dárkových předmětů?
Schwarzwolf cross Great Himalaya Range - part 5
Schwarzwolf cross Great Himalaya Range - part 5
26.11.2012
Sluneční škola leží v malé obci Kargyak v severní části Indie ve státě Jamnu – Kashmir. K vesnici nevede žádná automobilem sjízdná silnice a do nejbližšího obchodu to mají její obyvatelé dva dny svižné chůze pěšky nebo koňmo. Celý region je navíc dostupný pouze asi 7 měsíců v roce, protože v období, kdy zapadnou vysokohorská sedla, jsou silnice neprůjezdné a letecká přeprava do Lehu je nespolehlivá.
Schwarzwolf cross Great Himalaya Range - part 4
Schwarzwolf cross Great Himalaya Range - part 4
21.11.2012
Sluneční škola leží v malé obci Kargyak v severní části Indie ve státě Jamnu – Kashmir. K vesnici nevede žádná automobilem sjízdná silnice a do nejbližšího obchodu to mají její obyvatelé dva dny svižné chůze pěšky nebo koňmo. Celý region je navíc dostupný pouze asi 7 měsíců v roce, protože v období, kdy zapadnou vysokohorská sedla, jsou silnice neprůjezdné a letecká přeprava do Lehu je nespolehlivá.
Papír sprintem do 3DR
Papír sprintem do 3DR
14.11.2012
Ke slovní hříčce nás dovedlo spojení „papír s printem“. Slovem a obrazem potištěný 2D produkt ve službách 3D reklamy nabízí jedny z nejpopulárnějších kategorií reklamních a dárkových předmětů.
Schwarzwolf cross Great Himalaya Range - part 3
Schwarzwolf cross Great Himalaya Range - part 3
13.11.2012
Sluneční škola leží v malé obci Kargyak v severní části Indie ve státě Jamnu – Kashmir. K vesnici nevede žádná automobilem sjízdná silnice a do nejbližšího obchodu to mají její obyvatelé dva dny svižné chůze pěšky nebo koňmo. Celý region je navíc dostupný pouze asi 7 měsíců v roce, protože v období, kdy zapadnou vysokohorská sedla, jsou silnice neprůjezdné a letecká přeprava do Lehu je nespolehlivá.
Zimní radovánky se Schwarzwolfem
Zimní radovánky se Schwarzwolfem
02.11.2012
Výbavu pro letní sporty jsme uložili do skříní, komory či sklepa a zjišťujeme, co nám chybí pro bezpečné a komfortní užívání zimních radovánek. Kdo to vrčí za našimi zády? To se Schwarzwolf hlásí o slovo a má co sdělit. A hlavně nabídnout!
Schwarzwolf cross Great Himalaya Range - part 2
Schwarzwolf cross Great Himalaya Range - part 2
01.11.2012
Sluneční škola leží v malé obci Kargyak v severní části Indie ve státě Jamnu – Kashmir. K vesnici nevede žádná automobilem sjízdná silnice a do nejbližšího obchodu to mají její obyvatelé dva dny svižné chůze pěšky nebo koňmo. Celý region je navíc dostupný pouze asi 7 měsíců v roce, protože v období, kdy zapadnou vysokohorská sedla, jsou silnice neprůjezdné a letecká přeprava do Lehu je nespolehlivá.
Schwarzwolf cross Great Himalaya Range - part 1
Schwarzwolf cross Great Himalaya Range - part 1
31.10.2012
Sluneční škola leží v malé obci Kargyak v severní části Indie ve státě Jamnu – Kashmir. K vesnici nevede žádná automobilem sjízdná silnice a do nejbližšího obchodu to mají její obyvatelé dva dny svižné chůze pěšky nebo koňmo. Celý region je navíc dostupný pouze asi 7 měsíců v roce, protože v období, kdy zapadnou vysokohorská sedla, jsou silnice neprůjezdné a letecká přeprava do Lehu je nespolehlivá.
Chce to pořádnou čepici
Chce to pořádnou čepici
04.10.2012
Ve druhé statistice minulého e-zinu jsme odstartovali náš průzkum dat, která Advertising Specialty Institute zjistil v polovině roku 2011. Podívejme se, jak se to ve výzkumu ASI má s čepicemi.
K Vánocům značkové psací potřeby
K Vánocům značkové psací potřeby
27.09.2012
Existují reklamní a dárkové předměty, které firmy pořizují v řádu jednotek, maximálně desítek kusů pro nejvýznamnější cílové skupiny. K takovým patří i značkové psací potřeby, které symbolizují prestiž, eleganci a postavení. V tomto textu se k nim vyjádří také výzkum organizace Advertising Specialty Institute z roku 2011.

Předchozí ... 33 ... Další

Kategorie