Zprávy ze světa reklamních předmětů

Víno…
Víno…
24.09.2012
Ve 3D news a v e-zinu se touto dobou pravidelně věnujeme Vínu. Vymyslet pokaždé nový a zajímavý titulek k článku o nejušlechtilejším nápoji není snadné. Tentokrát tedy stručně Víno…
Nový katalog Vanilla Season
Nový katalog Vanilla Season
19.09.2012
Je to právě rok, co světlo gastronomického světa spatřila značka Vanilla Season. Jejím cílem a cílem reklamních předmětů, které nabízí, je přinášet inspiraci při vaření, radost ze stolování a potěšení z relaxace. Nabízíme výběr z nového katalogu značky, obohaceného o 9 zcela nových produktů!
Nový Vánoční katalog je tady!
Nový Vánoční katalog je tady!
03.09.2012
Pro společnost zaměřující se na služby v oblasti reklamních předmětů je období přelomu roku jedním z nejdůležitějších. Příprava na ně začíná mnohem dříve. Právě teď. Vydat speciální katalog vánočních, silvestrovských a novoročních dárků je nejen nepsaná povinnost, ale také příjemná práce.
Do 30. září výšivka zdarma
Do 30. září výšivka zdarma
30.08.2012
Výzkum Advertising Specialty Institute z roku 2011 se mimo jiné věnoval oblíbenosti barev reklamního textilu. U jeho dodavatelů a uživatelů s převahou vítězily spíše neutrální a pastelové barvy. I z takových si můžete vybírat v rámci naší Akce - výšivka zdarma.
Sezóna kalendářů a diářů se blíží!
Sezóna kalendářů a diářů se blíží!
21.08.2012
Přejete si do nového roku obdržet kalendář nebo diář od obchodního partnera či zaměstnavatele? Tak kdyby mezi nejširšími cílovými skupinami proběhl výzkum s touto otázkou, možná bychom „utrpěli šok“ z převahy odpovědí ANO. Půvab a praktičnost klasických papírových kalendářů a diářů zřejmě nikdy nepomine.
Úprava cen k 21.8.2012
Úprava cen k 21.8.2012
16.08.2012
Vážení zákazníci, v reakci na změny cen v celém dodavatelském řetězci, jsme se i my rozhodli k 21. 8. 2012 upravit ceny reklamních předmětů v naší nabídce.
Dodavatelské řetězce versus uživatelé 3DR v USA
Dodavatelské řetězce versus uživatelé 3DR v USA
26.07.2012
V minulé statistice jsme ještě čerpali z předloňských dat ASI, nyní máme k dispozici údaje z výzkumu, které tato vážená instituce provedla právě před rokem. Jde o zajímavá porovnání předpokladů severoamerických dodavatelů a distributorů 3DR produktů se skutečnými potřebami a očekáváními tamních koncových zákazníků a uživatelů. Mnohdy je až překvapivé, jak málo první vědí, co si přejí ti druzí.
Komplexní zabezpečení BTL aktivit klienta? iMi Line!
Komplexní zabezpečení BTL aktivit klienta? iMi Line!
18.07.2012
Hospodářství na celém světě je už několik let v nevídaném pohybu. Na změny je nutné reagovat, ale než být reakcí o krok za změnou, lepší je změny utvářet. Interní BTL agentura iMi Line (www.imiline.cz) takovou změnou je. Na podrobnosti se nyní zeptáme paní Blanky Rigo, její projektové ředitelky.
Dražší přeprava za delší dobu
Dražší přeprava za delší dobu
10.07.2012
Také jste se kdysi učili, že hlavní konkurenční výhodou námořní dopravy je nízká cena? Tak toto pravidlo dnes už bohužel neplatí. Ceny za lodní přepravu z Číny do Evropy totiž v období od února do května letošního roku vzrostly na téměř neuvěřitelný čtyřnásobek.
Dobrá reklama je ta, která přináší užitek
Dobrá reklama je ta, která přináší užitek
02.07.2012
Zlatou nití našich letošních statistik jsou údaje z výzkumu Advertising Specialty Institute (ASI) z roku 2010 (loňská studie zatím není k dispozici). Nahlédli jsme, jaké reklamní a dárkové předměty jsou nejoblíbenější, jak dlouho jsou vlastněny, že značkové produkty jsou vítány… a v předposlední statistice jsme si v závěru odpověděli na otázku, proč jsou reklamní účinky 3DR předmětů vysoké. Dnes k tomuto fatálnímu tématu reklamy podrobněji.

Předchozí ... 34 ... Další

Kategorie