Zprávy ze světa reklamních předmětů

Cena za jeden reklamní zásah podle ASI
Cena za jeden reklamní zásah podle ASI
31.01.2012
V prvním e-zinu roku 2012 jsme po dvou letech nahlédli do nových dat zjištěných institutem ASI (Advertising Specialty Institute). Po prezentaci pořadí 3DR předmětů vlastněných cílovými skupinami ve velkých městech USA, Kanady, Velké Británie a Austrálie se nyní podíváme, jaké jsou v těchto zemích náklady na jeden reklamní zásah v porovnání s jinými druhy médií.
Dvanácté hvězdobraní před námi
Dvanácté hvězdobraní před námi
19.01.2012
Začátek roku je v oboru 3D reklamy už od přelomu milénia spojen s přípravami na soutěž Hvězda 3D reklamy, která pravidelně vrcholí na jaře na veletrhu Reklama Polygraf v pražských Holešovicích. Do sídla Asociace 3D reklamy se již scházejí první želízka do hvězdného ohně a my, kteří se organizací soutěže zabýváme, začínáme mít při pohledu na čtyři magické znaky H3DR mrazení (Pavlovovi psi by nám mohli závidět). Proběhne celá akce opět dobře?
Plnoletost ve víru změn
Plnoletost ve víru změn
06.01.2012
Společnost iMi Partner vloni dosáhla osmnácti let. Troufneme si říci, že na práh dospělosti vstoupila v plné síle a s patřičným vědomím zodpovědnosti. Když na práh, tak i nového roku, což je další důvod, abychom dali slovo generálnímu řediteli společnosti, Tomáši Kaderkovi. A jak je u profesionála zvykem, nepůjde ani tak o oslavence samého, jako o obor, kterým se těch osmnáct let zabývá.
Trh 3DR má sport rád
Trh 3DR má sport rád
02.01.2012
Je před námi rok se dvěma mimořádně významnými sportovními událostmi - Letními olympijskými hrami v Londýně a Mistrovstvím Evropy ve fotbale EURO 2012 v Polsku a na Ukrajině. Z jakých reklamních předmětů budou ke své prezentaci oficiální partneři obou akcí vybírat? Podívejme se na pět nejoblíbenějších skupin předmětů, využívaných při pasivním sportovním vyžití.
Reklamní textil podporuje spolkovou a klubovou identitu
Reklamní textil podporuje spolkovou a klubovou identitu
09.12.2011
Už od časů národního obrození se sdružujeme ve spolcích nebo klubech všeho druhu. Snad pro každou aktivitu existuje alespoň jeden a celkově jich jsou u nás tisíce. Od společenských a kulturních sdružení přes sportovní kluby až po spolky recesistů, od rybářských či zahrádkářských svazů s celostátní působností po party udržující místní tradice, všichni jejich členové cítí sounáležitost se svojí komunitou a chtějí ji dávat najevo. Jak? Účinným nástrojem je k tomu reklamní textil.
Vánoční dárky na poslední chvíli!
Vánoční dárky na poslední chvíli!
06.12.2011
Vážený zákazníku, ještě s námi můžete pořídit na poslední chvíli vánoční dárky!
Zážitek jako dárek
Zážitek jako dárek
29.11.2011
Stále populárnějšími dárky v současnosti jsou zážitky. Více a více lidí také propadá kouzlu gastronomie a všemu, co s ní souvisí, tedy i samotné přípravě jídel. Synergickým spojením obojího v luxusní podobě tak vznikl dárek účasti v kurzu vaření pod vedením Jiřího Štifta, šéfkuchaře hotelu Mandarin Oriental Praha. Ten mohli získat zákazníci, kteří do konce loňského roku objednali zboží značky Vanilla Season od určitého limitu. Ale nejen ti, kteří chtěli nahlédnout „pod pokličku“ přímo v jeho alchymistické dílně, si mohou přečíst následující rozhovor s ním.
PPAI versus Obama?
PPAI versus Obama?
28.11.2011
10. listopadu asociace PPAI rozeslala svým členům akční výzvu, aby neprodleně zahájili komunikaci s prezidentem USA Barakem Obamou i svými členy Kongresu. Proč?
Statistiky ASI po dvou letech
Statistiky ASI po dvou letech
18.11.2011
Advertising Specialty Institute se sídlem v USA po dvou letech opět zpracoval svoji analýzu, jak jsou na tom 3DR předměty ve vztahu k dalším nástrojům reklamy. V roce 2009 jsme v e-zine zveřejnili data z výzkumu provedeného ve čtyřech velkých městech USA v polovině roku 2008. Vloni byly tazatelské akce a panelové diskuze provedeny navíc v Londýně, Sydney, Torontu a v Montrealu. Porovnání dat tedy bude možné pouze v rámci USA.
Zprávy od protinožců No. 3
Zprávy od protinožců No. 3
07.11.2011
The Australasian Promotional Products Association (APPA) nám ve dvou minulých statistikách poskytla více pozitivních dat a informací o trhu 3D reklamy v Austrálii, na Novém Zélandu a Nové Kaledonii, ale i takových, které mají univerzální platnost. Vše důležité ještě nebylo sděleno, podívejme se tedy k protinožcům do třetice.

Předchozí ... 37 ... Další

Kategorie