Zprávy ze světa reklamních předmětů

Víno? Víno!
Víno? Víno!
01.11.2011
Oblíbenost Vína jako dárku stoupá. Počet klientů, kteří využili naši nabídku vína stoupl v loňském roce na 80 a společně s tím jsme zaznamenali nárůst prodeje Vína na 224 %! oproti minulému období. Určitě je to i tím, že Vínu věnujeme odpovídající pozornost, zejména při výběru kolekce a při jeho prezentaci.
Čína zdražuje, ale v ČR ceny zatím stabilní
Čína zdražuje, ale v ČR ceny zatím stabilní
03.10.2011
Proměnlivá doba vyžaduje změny paradigmatů. Co je kvalitní, nemůže být laciné či dokonce stále levnější. Reklamní a dárkové předměty jsou vynikající investicí, jsou-li v rámci komunikace firmy vhodně zvolené. Pak ani trend směřující k vyšším cenám nemusí znamenat nic negativního. Záleží na úhlu pohledu.
Vánoce!
Vánoce!
19.09.2011
Nevadí, že je teprve září, pro reklamní předměty začínají Vánoce teď. iMi Partner opět vydává speciální vánoční katalog. Letos má 78 stran s možností výběru z 383 dárků! Novinek je přitom 230, což v přepočtu na procenta znamená přibližně 60 % nových předmětů.
Umění žít s Vanilla Season
Umění žít s Vanilla Season
15.09.2011
Tak je to tady! Představujeme vám novou značku na českém trhu - Vanilla Season – a její první katalog dárků určených k přípravě jídel, stolování i relaxaci. Designově vytříbené a účelné kulinářské náčiní povýší stolování vašich obchodních partnerů či zaměstnanců, nebo kohokoliv dalšího, koho obdarujete. Povýší o co? O umění žít s Vanilla Season.
Co vás pálí
Co vás pálí
14.09.2011
Odpovídáme na další dotaz čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
Na kvalitu výrobků z Číny je potřeba stále dohlížet!
Na kvalitu výrobků z Číny je potřeba stále dohlížet!
02.09.2011
Úroveň výroby v čínských továrnách a kvalita jejich produkce stále kolísá. Jedním z hlavních úkolů zaměstnanců iMi Asia Ltd. je proto dohled nad kvalitou výroby. V rozhovoru s Milošem Pintravou ředitelem této hongkongské firmy se dozvíme, jak tuto problematiku řeší.
I reklamní hračky pod větší kontrolou
I reklamní hračky pod větší kontrolou
29.08.2011
20. července 2011 vstoupilo v platnost nové nařízení vlády č. 86/2011 o technických požadavcích na hračky, vztahující se samozřejmě i na hračky používané pro reklamní účely. Od uvedeného data jsou tyto výrobky na trhu celé EU ve všech oblastech souvisejících s jejich bezpečností a technickými vlastnostmi pod ještě větší kontrolou.
Zprávy od protinožců                                  No. 2
Zprávy od protinožců No. 2
22.08.2011
Poselství závěru první statistiky je jednoznačné: Firma nabízející 3D reklamní produkty nemá být pouze obchodníkem prodávajícím zboží, ale komunikační agenturou specializovanou na hmotná reklamní média. Podle vyjádření APPA jen takové firmy mohou být v oboru reklamních a dárkových předmětů v současnosti úspěšné.
Zprávy od protinožců
Zprávy od protinožců
10.08.2011
The Australasian Promotional Products Association (APPA) po 21 letech existence sdružuje na 650 firem v oboru 3D reklamy v celém regionu. Ten zahrnuje Austrálii, Nový Zéland a Novou Kaledonii. Jaké informace se můžeme z tamního trhu reklamních a dárkových předmětů prostřednictvím APPA dozvědět?
Čas pro ten pravý kalendář a diář
Čas pro ten pravý kalendář a diář
28.07.2011
Předmět na pomezí 3D a 2D, dalo by se říct. Stále krásný a užitečný nástěnný či stolní kalendář, stále užitečný, ale také krásný diář. Celý rok je budou mít vaše cílové skupiny na očích! To už je pořádný účinek reklamního sdělení. Prohlédněte si tedy naši nabídku, a pokud si přejete produkt na míru, zavolejte nám.

Předchozí ... 38 ... Další

Kategorie