Zprávy ze světa reklamních předmětů

Sedací vaky? Ano!
Sedací vaky? Ano!
14.07.2011
Představte si firemní akci, v interiéru nebo venku v příjemném letním večeru. Hosté jsou uváděni na svá místa. Těmi jsou stále populárnější sedací vaky, samozřejmě s motivem pořádající společnosti. Jak ale po skončení eventu originální, nicméně objemný reklamní předmět a zároveň dárek dopravit domů? I to může být součástí akce v režii pořadatele.
Ekohračky pro rozmarné léto
Ekohračky pro rozmarné léto
11.07.2011
Za málo peněz spousta zábavy? Jojo, to je jojo, ale třeba i frisbee nebo klasická káča, ovšem v ekologickém provedení. Jmenované 3D produkty jsou totiž vyrobené z tříděného odpadu, konkrétně z kartonových obalů. Dávní obyvatelé antického Řecka by nad nimi jistě potěšeně kývali hlavou.
iMi Partner se hlásí k CSR
iMi Partner se hlásí k CSR
29.06.2011
Společenská odpovědnost firem, anglicky Corporate Social Responsibility (CSR), znamená dobrovolné zapojení seriózních ekonomických přístupů a sociálních i ekologických hledisek do běžných firemních činností a také do vztahů s okolím. To zahrnuje všechny aktéry, kteří ovlivňují chod společností, a na něž naopak společnosti působí. Jde o zaměstnance, zákazníky, dodavatele, veřejnost, státní i místní správu, média atd. Martin Kyjovský, marketingový ředitel iMi Partner, odpovídá na otázky ohledně přístupu firmy k CSR.
QR kód 3D reklamě zaslíbený
QR kód 3D reklamě zaslíbený
23.06.2011
„Quick response code“ přišel na světlo světa už před sedmnácti lety v Japonsku. Jeho nezměrný potenciál začíná objevovat také trh reklamních a dárkových předmětů.
Reklamní textil vládne
Reklamní textil vládne
16.06.2011
Sortiment reklamních a dárkových předmětů je v USA stejně jako kdekoliv jinde široký. Pohled na „koláč“ nám však potvrdí známou skutečnost, která komodita je nejoblíbenější. Reklamní textil tvoří bezmála třetinu z oněch 16,56 miliard dolarů, které americké firmy vloni za 3D reklamu utratily.
USA: Zvýšení tržeb ve 3DR
USA: Zvýšení tržeb ve 3DR
06.06.2011
Asociace PPAI hlásí za rok 2010 po dvou letech propadu navýšení prodejů reklamních a dárkových předmětů o 5,89 %! Je ještě předčasné mluvit o dlouhodobějším trendu, ale 16,56 miliard USD proti 15,64 miliardám, které americké firmy utratily za 3D reklamu v roce 2009, působí velmi pozitivně.
Igelitkám zvoní hrana
Igelitkám zvoní hrana
27.05.2011
Tašky z netkaných textilií jsou na vzestupu. Nikoliv cenovém, zde platí spíše opak. Chcete současně praktický, estetický i nákladově výhodný reklamní a dárkový předmět? V taškách z netkaných materiálů jste jej našli.
iMi Partner na Facebooku
iMi Partner na Facebooku
18.05.2011
Naše webové stránky www.imi.cz si našly poměrně velkou skupinu příznivců - denně je navštíví průměrně 1000 lidí. Slouží jako e-shop pro snadný nákup i jako přehledný informační kanál pro prezentaci novinek a inspiraci z oboru 3D reklamy. Co však nenabízejí, je možnost komunikovat se zákazníky. A právě profil na Facebooku rozšiřuje náš web o příležitost k neformální komunikaci s okolním světem, přáteli, fanoušky, obchodními partnery a klienty.
Účel světí kreativitu
Účel světí kreativitu
17.05.2011
Pozměněné staré úsloví má v případě 3D reklamy své oprávnění. Kreativita v ní není cílem, ale jedním z prostředků, jak správně reklamními a dárkovými předměty zasáhnout cílové skupiny.
3D reklama je nezastupitelný nástroj komunikace
3D reklama je nezastupitelný nástroj komunikace
13.05.2011
Působení tlaku na ceny může posilovat vnímání oboru 3D reklamy jako prostého prodeje a nákupu zboží. Profesionální dodavatel však není jen obchodníkem, ale specializovanou agenturou, která klientům nabízí kreativní služby v rámci jejich marketingové komunikace. Takový přístup volí iMi Partner. Na několik otázek v této souvislosti odpovídá nový obchodní ředitel společnosti Herbert Brynda.

Předchozí ... 39 ... Další

Kategorie