Zprávy ze světa reklamních předmětů

Nový iMi katalog je na světě!
Nový iMi katalog je na světě!
10.05.2011
Virtuální prohlídku iMi katalogu 2011/12 jsme vám nabídli na konci dubna a nyní je k dispozici i jeho tištěná verze. Určitě příjemnou zprávou je, že se do nového katalogu podařilo zařadit nejvíc novinek v historii iMi Partner. Tvoří v něm přibližně 50 procent veškerého zboží!
Reklamní předměty v motivaci zaměstnanců v USA
Reklamní předměty v motivaci zaměstnanců v USA
02.05.2011
V této statistice se z českých luhů a hájů přeneseme zpět do severoamerických prérií. Dost romantické poetiky. Stejně jako v Čechách nás zajímá, jak firmy v USA využívají reklamních a dárkových předmětů při odměňování svých zaměstnanců.
Dárky pro zaměstnance pod lupou výzkumu
Dárky pro zaměstnance pod lupou výzkumu
21.04.2011
Společnost PricewatersCoopers ČR každoročně zpracovává studii PayWell, která v naší zemi sleduje trendy v odměňování a zaměstnaneckých výhodách. Loňského výzkumu se zúčastnilo 125 společností napříč sektory podnikání. Jak jsou na tom mezi ostatními benefity dárky zaměstnancům?
Dárky, které rostou
Dárky, které rostou
10.04.2011
Po podivné zimě nezimě konečně přišlo pořádné jaro. Příroda se probouzí novou energií, je tu čas nových setkání a vztahů, ale také příležitost pro oživení stálejších. To se týká jak těch osobních, tak i pracovních. Obdarujte na jaře své obchodní partnery a zaměstnance živými dárky, které rostou, a sdělte jim, že právě takový je i váš vztah.
Do 2. desetiletí H3DR s první cenou
Do 2. desetiletí H3DR s první cenou
25.03.2011
Soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy se iMi Partner zúčastňuje pravidelně a patří k přihlašovatelům, kteří nejenže soutěží s vyšším počtem prací, ale také pravidelně získávají ocenění. Vyhlášení výsledků 11. ročníku proběhlo ve středu 23. března opět v rámci veletrhu Reklama Polygraf. Takže jaké ceny si odnesly předměty, které jsme realizovali pro naše zákazníky?
Cesta Černého vlka do světa
Cesta Černého vlka do světa
23.02.2011
Po delším čase se opět budeme věnovat značce Schwarzwolf, která se zaměřuje na sortiment výrobků pro outdoor a další volnočasové aktivity. V lednu a v únoru letošního roku Černý vlk prezentoval svoji nabídku na veletrzích v Düsseldorfu a ve Varšavě. Jak se stále silnější šelmě daří na cestě do světa, na to odpovídá Marek Ivica, export manažer společnosti iMi Partner.
Zablobujte žvýkačku
Zablobujte žvýkačku
09.02.2011
Přijít na trh 3D reklamy s něčím neokoukaným je těžké, ale občas se to podaří. Takovým předmětem je určitě Blob – pojídač žvýkaček, který má nápad, je užitečný, příjemný na pohled i dotyk a nabízí také efektivní možnost reklamy.
Veletrh PSI se po čase opět nesl v pozitivní náladě (vyšlo v týdeníku M&M)
Veletrh PSI se po čase opět nesl v pozitivní náladě (vyšlo v týdeníku M&M)
26.01.2011
Předloni nikdo nevěděl, co bude dál a šlo o jediné – vydržet. Vloni jsme na PSI registrovali pozitivní očekávání, že by krize už pomalu mohla ustávat.
Jak je to s vybavením si služeb a informací?
Jak je to s vybavením si služeb a informací?
03.01.2011
V předchozí statistice jsme ukázali, jak si lidé vybavují společnost či značku ze čtyř médií – reklamní předměty, televize, tisk a internet. Výsledky, jak si na základě reklamy v těchto médiích lidé vybavují produkty či služby inzerentů, jsou také zajímavé.
Nejen uvidět, ale později si i vybavit
Nejen uvidět, ale později si i vybavit
15.12.2010
Že lidé mají v naprosté většině dárky rádi, jsme si řekli už vícekrát. Také se ví, že co je spojeno s emocí, si zaručeně zapamatujeme. Předmět, který nejen vidíme, ale můžeme jej kdykoliv vzít do rukou, přivonět k němu nebo dokonce (k tomu určený) i ochutnat, pro nás ožívá. Těžko tedy překvapí, že 3D reklamní předměty dosahují silnějšího uložení v paměti příjemců, než to dokáže televizní reklama či inzerát v tisku nebo na internetu.

Předchozí ... 40 ... Další

Kategorie