Zprávy ze světa reklamních předmětů

3D reklama podporuje dlouhodobé vztahy
3D reklama podporuje dlouhodobé vztahy
13.09.2010
1005 účastníků výzkumu PPAI a Market Tools v jedné jeho části odpovídalo na otázku, jak dlouho si reklamní nebo dárkový předmět ponechává. Více než polovina respondentů (celých 58 %!) tak činí po dobu přesahující jeden rok!
Příjemné časy s vínem
Příjemné časy s vínem
10.09.2010
Vše, co souvisí s vínem, je u nás na vzestupu. Nemáme pochopitelně na mysli rostoucí obraty hypermarketů v sortimentu levných vín v krabicích. Jde nám o skutečnou kulturu vína. Co na to sommelieři společnosti iMi Partner?
Nastal rok tygra, už nic nebude jako dřív
Nastal rok tygra, už nic nebude jako dřív
31.08.2010
Zvolna se vyrovnáváme s faktem, že ve 21. století se ekonomické těžiště globalizovaného světa přesouvá do jihovýchodní Asie, a to hlavně do Číny. V oboru reklamních a dárkových předmětů to platí už dávno a letos nám to Říše středu názorně předvádí.
Výrobky z organické bavlny táhnou
Výrobky z organické bavlny táhnou
25.08.2010
V loňském roce došlo k celosvětovému poklesu prodejů oděvní konfekce a textilu pro domácnosti o celých 7 procent. U produktů z organické bavlny na straně zákazníků naopak zaznamenáváme setrvalý nárůst zájmu.
Pro osobní i firemní digitální prezentaci
Pro osobní i firemní digitální prezentaci
19.08.2010
USB flash disky tisíckrát jinak? Digitální hodiny, kalkulačky nebo třeba zpívající polštářek? Téměř jakýkoliv dárkový předmět s „duší“ elektroniky už patří k evrgrínům 3D reklamy. Chce to něco neokoukaného.
3D reklama a promotion akce
3D reklama a promotion akce
02.08.2010
Z výzkumu jsme se dozvěděli, že hlavním důvodem ponechání si 3D reklamy příjemcem je možnost jejího použití. Na eventech, veletržních akcích či v obchodních centrech je tomu podobně, ale…
Ceny půjdou nahoru, objednávejte nyní
Ceny půjdou nahoru, objednávejte nyní
24.06.2010
doporučuje Michael Huber, sales manager společnosti PF Concept, která je největším dodavatelem reklamních předmětů v Evropě. My jsme s ním hovořili na téma vývoje cen 3D reklamy.
Hurá na piknik!
Hurá na piknik!
21.06.2010
Venku dobře, tak co doma – dalo by se pro období prázdnin a babího léta upravit staré přísloví. Tedy pokud vyjde počasí. Ať již jde o výlet nebo užívání si na zahradě rodinného domu, není nad to, dopřát si piknik.
Řidiči, smajlík to poví za vás
Řidiči, smajlík to poví za vás
17.06.2010
Smajlík za pár let oslaví třicáté narozeniny. Dospěl a z e-mailů a sms zpráv se vydal do skutečného života. Doslova „on the road“ jej také můžeme vidět zářit v automobilech na zadním skle.
Pro letní grilování
Pro letní grilování
15.06.2010
Vhodný dárek pro období léta? Většina z nás jistě občas pořádá nějakou zahradní akci pro své blízké nebo přátele spojenou s grilováním a kvalitní náčiní proto přijde vhod.

Předchozí ... 42 ... Další

Kategorie