1005 účastníků výzkumu PPAI a Market Tools v jedné jeho části odpovídalo na otázku, jak dlouho si reklamní nebo dárkový předmět ponechává. Více než polovina respondentů (celých 58 %!) tak činí po dobu přesahující jeden rok!
Vše, co souvisí s vínem, je u nás na vzestupu. Nemáme pochopitelně na mysli rostoucí obraty hypermarketů v sortimentu levných vín v krabicích. Jde nám o skutečnou kulturu vína. Co na to sommelieři společnosti iMi Partner?
Zvolna se vyrovnáváme s faktem, že ve 21. století se ekonomické těžiště globalizovaného světa přesouvá do jihovýchodní Asie, a to hlavně do Číny. V oboru reklamních a dárkových předmětů to platí už dávno a letos nám to Říše středu názorně předvádí.
V loňském roce došlo k celosvětovému poklesu prodejů oděvní konfekce a textilu pro domácnosti o celých 7 procent. U produktů z organické bavlny na straně zákazníků naopak zaznamenáváme setrvalý nárůst zájmu.
USB flash disky tisíckrát jinak? Digitální hodiny, kalkulačky nebo třeba zpívající polštářek? Téměř jakýkoliv dárkový předmět s „duší“ elektroniky už patří k evrgrínům 3D reklamy. Chce to něco neokoukaného.
Z výzkumu jsme se dozvěděli, že hlavním důvodem ponechání si 3D reklamy příjemcem je možnost jejího použití. Na eventech, veletržních akcích či v obchodních centrech je tomu podobně, ale…
doporučuje Michael Huber, sales manager společnosti PF Concept, která je největším dodavatelem reklamních předmětů v Evropě. My jsme s ním hovořili na téma vývoje cen 3D reklamy.
Venku dobře, tak co doma – dalo by se pro období prázdnin a babího léta upravit staré přísloví. Tedy pokud vyjde počasí. Ať již jde o výlet nebo užívání si na zahradě rodinného domu, není nad to, dopřát si piknik.
Smajlík za pár let oslaví třicáté narozeniny. Dospěl a z e-mailů a sms zpráv se vydal do skutečného života. Doslova „on the road“ jej také můžeme vidět zářit v automobilech na zadním skle.
Vhodný dárek pro období léta? Většina z nás jistě občas pořádá nějakou zahradní akci pro své blízké nebo přátele spojenou s grilováním a kvalitní náčiní proto přijde vhod.