Zprávy ze světa reklamních předmětů

Nový katalog zase o vlčí krok dál
Nový katalog zase o vlčí krok dál
27.08.2009
Skutečně, právě vydaný katalog produktů Schwarzwolf pro závěr roku 2009 a rok příští má jinou a věříme, že lepší podobu. Začali jsme samozřejmě českou verzí a další jazykové mutace na sebe nenechají dlouho čekat.
Schwarzwolf v datech
Schwarzwolf v datech
26.08.2009
Prvních deset let existence značky Schwarzwolf je doslova nabito událostmi. Ty nejzásadnější jsme podrobněji popsali v předchozím článku a nyní pro snadnější orientaci nabízíme životopis černého vlka v přehledné časové ose.
Deset let ve stopách Černého vlka
Deset let ve stopách Černého vlka
26.08.2009
Jako černočervené korále na stříbřité šňůře vedou všemi vydáními e-zine informace o novinkách značky Schwarzwolf. Černý vlk je na světě ovšem mnohem déle než internetový newsletter a právě slaví své první jubileum.
Ještě větší komfort
Ještě větší komfort
03.07.2009
Aktivní ženy jsou velevýznamnou cílovou skupinou také pro výrobce oděvů. Cítit se příjemně po rušném pracovním dnu doma, na zahradě či u relaxace jogou, to bylo cílem společnosti Promodoro při zavedení Wellness kolekce 2009.
Milá reklama
Milá reklama
03.07.2009
Reklamní dárečky jsou milá pozornost.Občas nějaký ten reklamní předmět dostanu a mám z něho radost. Třeba otvírák na víno, co mají sommeliéři, či propisky známých značek.
Kolik jich mají
Kolik jich mají
29.06.2009
Mezi opakovaně zveřejňovanými výsledky výzkumu ASI (Advertising Specialty Institute) bychom neměli vynechat jednu z nejdůležitějších statistik, tedy kolik dotazovaní obdrželi reklamních a dárkových předmětů celkem.
Vítězí dárky „šité“ na míru
Vítězí dárky „šité“ na míru
29.06.2009
Ve spolupráci s A3DR a agenturou pro výzkum trhu Ipsos Tambor provedla asociace POPAI (Point of Purchase Advertising International) v období od 8. listopadu do 11. prosince 2008 zajímavý průzkum v oblasti reklamních a dárkových předmětů.
Zpátky do školy za dvacku?
Zpátky do školy za dvacku?
29.06.2009
Prázdniny teprve začínají a rozhodně nechceme děti posílat zpět do školy. Vy ale plánujete svou marketingovou komunikaci na měsíce dopředu. Děti školou povinné a jejich rodiče jsou poměrně častá a velká cílová skupina.
Postřehy z jarních veletrhů v Hongkongu a Kantonu
Postřehy z jarních veletrhů v Hongkongu a Kantonu
29.06.2009
V prvním letošním vydání e-zine jsme přinesli informace o podzimních veletrzích v uvedených městech. Je prověřenou pravdou, že právě veletrhy odrážejí ekonomickou situaci, ve svém oboru určitě.
Nestandardní vánoční dárky? Ten správný čas! aneb „asijské“ Vánoce
Nestandardní vánoční dárky? Ten správný čas! aneb „asijské“ Vánoce
26.06.2009
V jednom z minulých e-zinů jsme se zabývali otázkou včasného zařizování 3D reklamních předmětů z asijské produkce, zvláště pak čínské. Vánoce se zdají být sice ještě daleko, ale pro zadavatele nastává nejpříhodnější doba řešit dárky právě nyní.

Předchozí ... 46 Další

Kategorie