Zprávy ze světa reklamních předmětů

Schwarzwolf dobývá Ameriku
Schwarzwolf dobývá Ameriku
26.06.2009
Letos produkty Schwarzwolf vstoupily také na severoamerický kontinent. Premiéra se udála v Las Vegas na veletrhu PPAI. O reakcích tamních obchodníků i o perspektivách značky v USA jsme hovořili s Mattem Bertramem ředitelem firmy Fields Manufacturing.
3D reklama, která „jede“ na slunce
3D reklama, která „jede“ na slunce
25.06.2009
O potřebě ochrany přírody nikdo soudný nepochybuje a stále se rozvíjející trh 3D reklamy tento trend reflektuje. V záplavě reklamních a dárkových předmětů jsou na vzestupu ty, které se poněkud zjednodušeně nazývají ekologické.
Náš reklamní předmět v akci
Náš reklamní předmět v akci
20.05.2009
Od poloviny března jste měli možnost se zúčastnit jistě zajímavé, ale i zábavné soutěže a současně prospěšné akce. Poštou jste od nás obdrželi balíček.
Hlavně jde o identifikaci
Hlavně jde o identifikaci
18.05.2009
Obdarovávat, dělat druhým radost… Ano, to je důležité. Přirozenou lidskou vlastností je však za to také něco získat a v případě reklamních a dárkových předmětů je tím ziskem jejich identifikace s dárcem.
Všechno pěkně při ruce
Všechno pěkně při ruce
18.05.2009
Kdo by neznal ty urostlé borce z televizních reklam na vše možné, jak za obdivu krásných dívek a žen kráčejí ve zpomaleném záběru jen v riflích a proklatě nízko pod boky se jim na širokém řemenu houpe - nářadí?
3DR je odměnou za přízeň klientů
3DR je odměnou za přízeň klientů
15.05.2009
Reklamní a dárkové předměty jsou důležitou a nepostradatelnou součástí vytváření a pěstování vztahů Regionální rady Jihovýchod.
Fans v rytmu samby?
Fans v rytmu samby?
15.05.2009
Představme si ochozy stadionů plné fotbalových fanoušků, jak se vlní v rytmu samby. V rukou drží neodmyslitelná chrastítka a do branek na obou stranách hřiště padá gól za gólem k radosti všech…
Pro pohodu letních posezení
Pro pohodu letních posezení
14.05.2009
Pokud jsme se v některém ze zimních e-zinů věnovali nádobí určenému pro konzumaci kávy nebo čaje v chladných dnech, neznamená to, že léto by pro vychutnání těchto oblíbených nápojů bylo méně vhodné. Právě naopak!
Nářadí Schwarzwolf – a jede se dál!
Nářadí Schwarzwolf – a jede se dál!
14.05.2009
Jedním z hlavních cílů značky Schwarzwolf je rozšiřovat nabídku sortimentu kvalitních výrobků pro outdoor, sport a trávení volného času. Populárnější je v posledních letech cyklistika a také pro ni Černý vlk připravuje systémově propojené produkty.
Ve Hvězdě jsme opět sbírali ceny
Ve Hvězdě jsme opět sbírali ceny
12.05.2009
Devátý ročník soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy se tradičně nemohl obejít bez účasti předmětů společnosti iMi Partner. A některé z nich opět vystoupily, jak se říká, „na bednu“.

Předchozí ... 47 Další

Kategorie