Zprávy ze světa reklamních předmětů

Prioritu má vyhledávání
Prioritu má vyhledávání
12.05.2009
O nových internetových stránkách iMi Partner jsme hovořili s Martinem Jarošem, e-business developerem společnosti.
Kdo hledá, na iMi Hledači najde
Kdo hledá, na iMi Hledači najde
05.05.2009
Určitě jste to už také četli nebo slyšeli. Na www.imi.cz byl před několika týdny uveden do ostrého provozu iMi Hledač reklamních předmětů. Autoři o něm hovoří jako o mini Googlu 3D reklamy.
Nový web zvýší pohodlí pro zákazníky
Nový web zvýší pohodlí pro zákazníky
05.05.2009
Dominantou nového webu iMi Partner je intuitivní vyhledávač. To však neznamená, že by jeho implementace znamenala jedinou změnu, ke které na internetové stránce www.imi.cz došlo.
Až odteče písek
Až odteče písek
20.02.2009
Vše geniální bývá prosté. Tato základní pravda se týká i po všech stránkách vydařeného reklamního předmětu, který zaujal na veletrhu v Düsseldorfu.
3DR v Americe krizí netrpí
3DR v Americe krizí netrpí
20.02.2009
Největší veletrh dodavatelů 3D reklamy v Americe PPAI The Expo ukázal, že probíhající ekonomická krize nemá zas až tak katastrofální důsledky, jak se denně dočítáme v novinách.
Na jaře zvolte zelený dárek
Na jaře zvolte zelený dárek
20.02.2009
Řekne-li se Holandsko, většina z nás si na prvním místě zřejmě vybaví lány kvetoucích tulipánů zpestřených občasnými vertikálami starých větrných mlýnů. Země odedávna květinám zaslíbená, dalo by se říct.
Softshell - tři v jednom
Softshell - tři v jednom
20.02.2009
Přemýšlíte o reklamním předmětu, který odpovídá posledním trendům, je vysoce funkční a obdarovaný si ho zcela jistě oblíbí? Zkuste outdoorové vybavení z nové textilie s názvem softshell.
Hvězda míří vzhůru
Hvězda míří vzhůru
20.02.2009
Člověk je od přírody soutěživý tvor, ať jde o cokoliv. Neexistuje důvod si myslet, že ve 3D reklamě tomu bude jinak (nemáme na mysli boj o zákazníka). Jen to srovnávání je v ní, podobně jako v jiných kreativních oborech, mnohem těžší než třeba v hodu
Kolikrát denně…
Kolikrát denně…
19.02.2009
Nemáme samozřejmě na mysli nic jiného, než četnost použití 3D předmětu (nejen) za den. Ve výše uvedeném výzkumu (ASI) byla položena i tato otázka v souvislosti s předměty, které nejsou nošeny na těle,
Co je doma, počítá se
Co je doma, počítá se
19.02.2009
V minulém e-zine jsme zmínili výzkum, který provedl ASI (Advertising Specialty Institute) v USA v loňském roce. Zabýval se i tím, kde „končí“ reklamní předměty po předání.

Předchozí ... 48 Další

Kategorie