Zprávy ze světa reklamních předmětů

Schwarzwolf Outdoor uhlíkově neutrální
Schwarzwolf Outdoor uhlíkově neutrální
18.02.2021
Ale „jen“ uhlíkově. Schwarzwolf Outdoor je svou filosofií a produkty značka velmi pozitivní, ale aby je zákazníci mohli i nadále užívat ve zdravé přírodě, rozhodli jsme k tomu přispět tak, že jejich uhlíkovou stopu zcela vykompenzujeme.
Schwarzwolf Outdoor podvaadvacáté!
Schwarzwolf Outdoor podvaadvacáté!
02.02.2021
Je tu nový katalog značky Schwarzwolf Outdoor, reprezentující ucelený systém předmětů pro outdoor, cyklistiku, turistiku, kempink a další adrenalinové i relaxační aktivity v přírodě. A mezi 82 položkami najdete pro fanoušky značky také 6 novinek!
Rok Buvola přinese zklidnění. Snad.
Rok Buvola přinese zklidnění. Snad.
19.01.2021
Rok kovového Buvola sice začne až 12. února, ale podívejme se na začátku běžného kalendářního, co nás po bouřlivém roce kovové Krysy čeká. I s ohledem na porozumění mezi oběma znameními to vůbec nevypadá špatně!
Adieu, Monsieur Cardin …
Adieu, Monsieur Cardin …
05.01.2021
Dne 29. prosince loňského roku zesnul slavný návrhář oděvů, spotřebních předmětů, interiérů aj. – pan Pierre Cardin. Je smutné, že první Aktualita roku 2021 je věnována této události, ale je radostné, že Mistrovo dílo zůstává s námi a hlavně – je dostupné všem!
Tak opravdu na zdraví!
Tak opravdu na zdraví!
10.12.2020
Obligátní přípitek „Na zdraví!“ získal v tomto roce silnější obsah. Končí rok 2020 a v jeho posledním měsíci si budeme připíjet zřejmě více než v předchozích. Tedy - darujte svým obchodním partnerům kvalitní víno.
Transfer – tisk s předstihem i do zásoby
Transfer – tisk s předstihem i do zásoby
24.11.2020
V seriálu o tiskových technikách jsme pro sedmý díl vybrali transfer sítotisku. Proti klasickému sítotisku má některé přednosti, ale také omezení.
Darujte symbol doby – roušku!
Darujte symbol doby – roušku!
17.11.2020
Zatímco v jarní vlně koronavirové epidemie se v souvislosti s jejich nedostatkem u nás roušky šily amatérsky doma, nyní pro ně stačí zajít do lékárny nebo drogerie. S ohledem na jejich potřebnost jde také o perfektní reklamní dárek.
Proč je ASI mají?
Proč je ASI mají?
29.10.2020
Jako v minulé Aktualitě jsme si pohráli s názvem instituce ASI. Proč tedy podle Advertising Specialty Institute si obyvatelé USA a Kanady ponechávají reklamní předměty ne asi, ale určitě?
Reklamní předměty ASI na prvním místě
Reklamní předměty ASI na prvním místě
23.10.2020
Ne asi, ale podle ASI určitě. Advertising Specialty Institute ve své studii 2020 ASI Ad Impressions vychází z desítek tisíců osobních a online dotazníků v USA a Kanadě. Pojďme se podívat na zajímavé výsledky. Dokonce i ohledně roušek.
Prkénka, co znamenají kulinářský svět
Prkénka, co znamenají kulinářský svět
12.10.2020
Využili jsme slavné přirovnání k divadlu pro uvedení krájecích a servírovacích prknýnek, bez nichž se neobejde žádná kuchyně. 36. díl komoditního seriálu je právě o nich a věřte, že v nich najdete rozdávačky i luxus pro nejvýznamnější obchodní partnery!

Předchozí ... 8 ... Další

Kategorie