18.10.2009
Zklamání při rozbalování dárků vystřídal úžas nad hloubkou vztahu, kdy každý neváhal obětovat to nejcennější, co měl, aby mohl udělat radost druhému. Řekl bych, že letošní „chudé“ Vánoce budou i v segmentu B2B takovou prověrkou kvality vztahů mezi partnery. Ti, jimž na partnerství nezáleží, možná uvítají krizi jako dobrou výmluvu a dárky letos úplně zruší, nebo zvolí nějaké laciné cetky. V solidních firmách však nad vhodným prezentem určitě budou více přemýšlet. Mnohem více než kdy před tím. Financí není nazbyt, nicméně potěšit druhého bychom určitě měli. 
A tak asi ubude luxusních drahých souprav a poukazů a o to více se ve vánočních balíčcích objeví překvapení ušitých skutečně na míru potřeb, zálib či chutí obdarovávaného. Hledání takových věciček, které padnou do noty a udělají radost, dá samozřejmě práci, ale tato zvýšená námaha se (a v době krize obzvláště) mnohonásobně vyplatí. Dobře zvolené dárky s vánoční tématikou totiž utuží vztah mnohem více než třebas drahý, ale neužitečný lapač prachu. 
Tak se s chutí pusťte do výběru a nakupování, máte totiž nejvyšší čas. 
Přeji Vám šťastné a veselé. 
Pavel Černý
Nejhledanější dotazy